söndag 14 oktober 2012

om ett år kan ni kalla mig fru

Jag ska gifta mig. Om ett år. Det känns overkligt än så länge men om man ska vara petig är det mindre än ett år kvar. Det gick ganska snabbt men det kändes bara roligt. Vi funderade ganska mycket på vart vi skulle vigas då vi inte vill ha ett kyrkbröllop och efter ett besök uppe på Fåfängan var det bestämt. Jag har varit där uppe ganska mycket nu den senaste tiden. Min fästman är borta väldans länge så jag går upp dit, dels för att fantisera och fundera men också för att det får mig att inte känna mig så ensam. Jag förundras varje gång av utsikten och hur rätt det känns att få gifta mig där. Att få säga ja till min andra hälft. Det pirrar lite i magen varje gång jag tänker på det. Jag. Fru. Japp. Finns inget mer rätt just nu.
backen upp mot Fåfängan



utsikten, hur fint??


där uppe, bakom lindarna kommer det ske, med utsikt över hela Stockholm



Joey bryr sig inte så mycket, han var mest glad över att få springa runt








han hann såklart hoppa ner i en stooor lerpöl tre gånger, jag lät honom göra det för han såg så himla glad ut

men liten blir snabbt trött

så vi satte oss ner och delade på mackan jag hade med mig och tittade på båtar som åkte förbi




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar